Seguidors

divendres, 24 de desembre del 2010

REGALETS AMIGAS INVISIBLES

De regalets res, que van ser regalassos; el nivell va ser molt alt i totes estavem molt contentes (o així ho penso)
La meva caseta li va tocar a la Mar i a mi em va tocar una garlanda de Nadal amb un dishcloths i un lemond curd fait maison per la Rosemary tot guardadet dins d'una bossa moníssima amb un cor aplicat (per cert Rosemary el lemond curd esta de mort). 

De regalitos nada que fueron regalazos, el nivel estuvo muy alto y todas estábamos muy contentas (o así lo creo)
Mi casita le tocó a Mar y a mi me tocó una guirnalda de Navidad con un dishcloths y un lemond curd fait maison por Rosemary todo guardadito dentro de una bolsa monísima con un corazón aplicado (por cierto Rosemary el lemond curd está de muerte). 


A l'Anna li va tocar fer-li el regal a la Rosemary i ens va sorprendre amb aquest petit cusidor

A Anna le toco hacerle el regalo a Rosemary y nos sorprendió con este pequeño costurero


A la Mar li va tocar la Susana i va entregar-li aquest devantal amb unes flors aplicades (Mar tens unes mans de plata)

A Mar le tocó Susana y le entregó este delantal con unas flores aplicadas (Mar tienes unas manos de plata)


A l'Ana li va fer el regal la Susana, un Pare Noel per penjar a l'arbre de Nadal.
L'Ana li va fer el regal a l'Olga pero no tinc fotografíes, un miniquilt SUPER que podeu veure aquí al seu blog.

A Ana le hizo el regalo Susana, un Papa Noel para colgar en el árbol de Navidad.
Ana le hizo el regalo a Olga pero no tengo fotografías, un miniquilt SUPER que podéis ver aquí en su blog.


Me n'oblidaba, a l'Olga li va tocar l'Anna però tampoc tinc fotos. Va regalar-li una bossa molt maca amb un brodat a punt de creu.

Me olvidaba, a Olga le tocó Anna pero tampoco tengo fotos, le regaló una bolsita muy bonita con un bordado en punto de cruz.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada