Seguidors

dilluns, 28 de febrer del 2011

TEMPTACIÓ


Sabeu què és això?
És clar que si, és la prova de que he caigut a la temptació... de que passo a formar part de la llarga llista de boges pel Dear Jean.
I aquesta és la meva primera "Juanita" 
A-5

Sabeis qué es esto?
Claro que sí, es la prueba de que he caido en la tentación... de que paso a formar parte de la larga lista de locas por el Dear Jean.
Y esta es mi primera "Juanita"
A-5


Amb la roba de puntets una mica torta i una taca de la planxa, la meva primera Juanita no ha tingut molt d'èxit, però no m'ensorraré, tinc 168 més per triunfar, jajajaja.

Con la tela de topos un poco torcida y una mancha de la plancha, mi primera Juanita no ha tenido mucho éxito, pero no me hundiré tengo 168 más para triunfar, jajajaja.





4 comentaris:

  1. Ànim, que tens feina per estona, però segur que et quedarà precios.
    Petons

    ResponElimina
  2. Això sí que és un objetiu a llarg plaç...però decidir-se ja és una part important. No?

    Jo de moment no soc capaç de posar-me.

    Una abraçada.

    Digna http://elmondolivia.blogspot.com/

    ResponElimina
  3. Crec que és veu torçat perquè has fet servir una tela amb topets (la més difícil de treballar),si fos una tela asimètrica ejemp.florejada no hauria passat això
    Felicitats .)

    ResponElimina
  4. jajaja... si es que todas caemos al final... aunque yo el mío lo tengo superabandonado... ahi está :)

    ResponElimina