Seguidors

dimarts, 17 de maig del 2011

HEXAGONITIS!!!


No se perquè no he escrit res durant tants dies... no tinc excuses, ja fa un temps que vaig dir-vos que estava una mica apàtica, bé, sembla que es algo més que una mica...
He fet algo, però poca cosa.
He passejat molt virtualment i he vist coses molt interessants. Com per exemple el blog de la Carmen Mª de
 Labores en el atico, 
que va encomanar-me la seva "hexagonitis", una activitat molt divertida que pots practicar a tot arreu, cosa que em serà molt útil en el meu proper viatge en avió.
Ja m'estic preparant el material per intentar passar el millor posible les hores que restaré tancada en aquesta enorme llauna que per molt que m'ho expliquin no entendré mai com és posible que pugui volar, jejejeje.


No sé porqué no he escrito nada durante tantos días... no tengo excusas, ya hace un tiempo os dije que estaba un poco apática, bien, parece que es algo más que un poco...
He paseado mucho virtualmente y he visto cosas muy interesantes.
Como por ejemplo el blog de Carmen Mª de 
Labores en el atico,
que me pegó su "hexagonitis", una actividad muy divertida que puedes practicar en todas partes, cosa que me será muy útil en mi próximo viaje en avión.
Ya me estoy preparando el material para intentar pasar lo mejor posible las horas que estaré encerrada en esa enorme lata que por mucho que me expliquen no entenderé nunca como es posible que pueda volar, jejejeje.






De moment n'he fet uns quants, ja veurem què en surt de tot això...
Espero que no es converteixi en un UFO com tots els que tinc aparcats al laboratori.

De momento he hecho unos cuantos, ya veremos que sale de todo esto...
Espero que no se convierta en un UFO como todos los que tengo aparcados en el laboratorio.

5 comentaris:

  1. Ja estic intrigada en saber quin serà el resultat d'aquesta hexagonitis.
    Salutacions,

    http://elmondolivia.blogspot.com/

    ResponElimina
  2. Espero que no se conviertan en un UFO, seguro que te animas y el resultado es una maravilla.
    Un beso

    ResponElimina
  3. Seguro que hagas lo que hagas quedará divino, los hexágonos son un acierto seguro !!

    Un besito !

    ResponElimina
  4. Hexágonos???!!!! ya sabes que a mí me encantan???? jajajaja.

    No dejes que se convierta en un UFO que esas telas son muy bonitas.

    Besos,

    Laura.

    ResponElimina