Seguidors

dissabte, 28 de maig del 2011

RECICLATGE DE VIATGE

La creativitat ha tornat a treure el cap al meu cervell en forma de reciclatge: M'explico...
Quan viatjo, a la meva maleta sempre hi ha diverses peces de les que no m'importa desprendre'm si a la tornada em faltés espai o em sobrés pes.

Per exempleimagineu que aneu de viatge i mentre tothom compra records vosaltres compreu robetes (no disimuleu, segur que a mes d'una li passa) ... a l'hora de fer la maleta per tornar a casa ... S.O.S. no mi cap tot!!! o... socors la maleta pesa molt!!!

Aqui es on entra el RECICLATGE DE VIATGE, jejejeje

La meva família i jo ens anem de vacances el 28 de juny. Aquest matí estava repassant mentalment la roba per a reciclar que portaré a la maleta i he recordat uns pantalons blancs que fa segles que no em poso. He decidit tallar-li els camals per fer-los curts. Em faran un servei durant el viatge i si al final la meva maleta necessita espai els deixaré "oblidats" l'habitació de l'Hotel sense remordiment.Després he pensat ... que podria fer amb els camals sobrants??? i aqui es on la creativitat ha tornat discretament (la veritat es que pensaba que m'havia abandonat).Una aplicació, una cinta, unes boletes d'un antic joc de la meva petita ... et voilà!Una bossa per portar sabates a la maleta!Senzill pero atractiu!






La creatividad ha vuelto a asomarse a mi cerebro en forma de reciclaje: Me explico...
Cuando viajo, en mi maleta siempre hay diversas piezas de las que no me importa desprenderme si a la vuelta me faltara espacio o me sobrara peso.
Por ejemplo: imaginad que vais de viaje y mientras todos compran recuerdos vosotras comprais telitas (no disimuleis, seguro que a mas de una le pasa)... a la hora de hacer la maleta para volvera casa... S.O.S. no me cabe todo!!! ó Socorro la maleta pesa mucho!!!

Aqui es donde entra el RECICLAJE DE VIAJE, jejeje

Mi familia y yo nos vamos de vacaciones el 28 de Junio. 
Esta mañana estaba repasando mentalmente la ropa para reciclar que llevaré en la maleta y he recordado unos pantalones blancos que hace siglos que no me pongo.
He decidido cortarle las perneras para hacerlos cortos. Me haran un servicio durante el viaje y si al final mi maleta necesita espacio los dejaré "olvidados" en la habitación del Hotel sin remordimientos.
Despues he pensado... que podria hacer con las perneras sobrantes??? y aqui es donde la creatividad ha vuelto discretamente (la verdad es que pensaba que me habia abandonado). 
Una aplicación, una cinta, unas bolitas de un antiguo juego de mi pequeña
... et voilà!
Una bolsa para llevar zapatos en la maleta!
Sencillo, pero resultón!

3 comentaris:

  1. pues si....buena idea, aunque despues de ramake a mi me daria penilla...

    ResponElimina
  2. Molt bona idea, no es pot desaprofitar res. Petons
    Nuria

    ResponElimina
  3. hola a mi me pasa que cuando cambiamos de estacion todo lo que pienso tirar me vale para hacer otra cosa que si puedo utilizar mi te digo las cosas que seme ocurren, tengo un cuaderno donde apunto todo por si seme olvida que soy un desastre, un saludo maria

    ResponElimina