Seguidors

diumenge, 2 de setembre del 2012

LLUM


Quan viatjo sempre em trobo amb el problema 
de la falta de llum per cosir o llegir.
M'explico:
Quan torno de passejar o visitar
i em vull posar a cosir una mica
mai tinc prou llum.
Em posa de mal humor que els Hotels, apartaments 
o cases de lloguer
estiguin tan faltats de llum extra.
És tan complicat fer un raconet ben il.luminat
que et permeti llegir o cosir?
No ho entenc!


Un dissabte de vacançes vam anar a passar el dia a Perpinyà
i és clar la visita obligada és passar per
Aquesta vegada he trobat la solució 
als meus problemes de llum:
 Una làmpara portàtil!
és de leds (és a dir que gasta poc), funciona amb piles,
també funciona connectada al ordinador,
també amb la corrent,
és plegable, és...

P E R F E C T A!!!


Cuando viajo siempre me encuentro con el problema
 de la falta de luz para leer o coser.
Me explico:
Cuando vuelvo de pasear o visitar
y quiero ponerme a coser un poco
nunca tengo suficiente luz.
Me pone de mal humor que los Hoteles,
apartamentos o casas de alquiler
estén tan faltados de luz extra.
Es tan complicado hacer un rinconcito bien iluminado
que te permita leer o coser?
No lo entiendo!

Un sábado de vacaciones fuimos a pasar el día a Perpiñan
y claro, la visita obligada es pasar por
Esta vez he encontrado la solución 
a mis problemas de luz:
Una lámpara portátil!
es de leds (o sea que gasta poco), funciona con pilas,
también funciona conectada al ordenador,
también enchufada a la corriente,
es plegable, es...

P E R F E C T A!!!





4 comentaris:

  1. Ostres, quina idea. Jo sempre tinc la sensació, quan en un hotel o casa rural, em fico sota la llum per poder clavar bè l'agulla, que estem bojos o estem fent la fotosíntesis de manera artificial, jaja. Menys val que ningú estrany ens vegi, que si no.....

    ResponElimina
  2. Es veu molt pràctica! Amb aquesta llum podràs cosir on vulguis!!
    Fins aviat!

    ResponElimina
  3. Quina gran idea!, es genial perque si que tens raó la llum dels hotels no serveix per gaire.
    Bona setmana

    ResponElimina
  4. ummm que util, para mi la quisiera!!!!

    ResponElimina