Seguidors

dissabte, 21 de març del 2015

PRIMAVERA

Sembla que entre ahir i avui comença la Primavera...
a mi no m'ho sembla pas.
El dia s'ha llevat amb un cel de color plom,
diluviant
i un vent que em treu les ganes de sortir de casa.
Diuen que el vent altera els bojos i
no m'estranya gens, a mi em fa posar molt nerviosa.
Sigui com sigui, us desitjo
una feliç entrada de Primavera.

Parece que entre ayer y hoy empieza la Primavera...
a mi no me lo parece.
El día se ha levantado con un cielo plomizo,
diluviando
y un viento que me quita las ganas de salir de casa.
Dicen que el viento altera a los locos y
no me extraña nada, a mi me pone de los nervios.
Sea como sea, os deseo
una feliz entrada de Primavera.

It seems that between yesterday and today Spring has started...
It doesn't look like it to be though.
The day has started with a plumb color, 
flooding
and such a wind that makes you want to stay home.
They say the wind alters crazy people and
I am not surprised at all, it makes me very nervous.
Anyway, I wish you 
a happy start of Spring.


IMAN - MAGNET



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada